Өдөр болгон шинэ…

Хорвоо дэлхий уужим, хийх ажил их байна

Бэлгэндэх цэцэгний тухай

Posted by zsonor on May 18, 2009


Цэцэг болгон, цэцгийн өнгө бүрт өөрийн гэсэн нууц утга агуулга, илэрхийлэл нуугдаж байдаг. Бас цэцгийн баглаанд орсон тоо ширхэг нь ч олон зүйлийн тухай өгүүлдэг тул сонголт хийхдээ бидний бэлтгэсэн зөвлөгөөг анхааран уншаарай.

Цэцгийн тоо
1, 3 ба 5 ширхгээр боосон баглаа бэлэглэж болох ч 2 ба 4-р боосон цэцгийн баглаа хэзээ ч бүү өг. Сондгой тоогоор боосон цэцгийн баглаа нь амьдралын эрч хүч, эерэг энергийг билэгддэг байна.

1 цэцэг – Чи зөвхөн минийх
3 цэцэг – Чамтай цуг ертөнцийн хязгаар хүрэхийг хүсч байна.
5 цэцэг – Би чамд хайртай
7 цэцэг – Сүй тавихдаа барьдаг уламжлалтай
9 цэцэг – Би чамайг найзаа гэж боддог.
10 цэцэг – Чиний төлөө ямар нэгэн юм хийхийг хүсч байна.
11 цэцэг – Чи миний анд нөхөр
12 цэцэг – Бидэнд одоогоор хүнд байгаа хэдий боловч удахгүй бүх зүйл сайхан болно гэдэгт итгэ.
13 цэцэг – Би чамайг үзэн ядаж, жигшин зэвүүцэж байна.
14 цэцэг – Чи надад байгаа бүх юм
15 цэцэг – Чи миний хайр хүндэтгэлийг хүлээж авна уу?

Цэцгийн өнгө
Шар, цэнхэр, улаан зэрэг цэцгийн өнгө бүр өөр өөрийн гэсэн утгыг илэрхийлдэг.
Цагаан цэцэг – гэм зэмгүй, хар хоргүй сэтгэлийг
Шар цэцэг – хайр сэтгэлтэй болсныг
Ягаан цэцэг – хайр дурлалыг
Хурц тод улаан цэцэг – хайр дурлалдаа шатаж байгааг
Цэнхэр цэцэг – үнэнч сэтгэлийг
Ягаан болон нил ягаан цэцэг – энх тайван, итгэлцлийг
Хар цэцэг – үхлийг бэлэгддэг байна.

Цагаан цэцэгс
Гэрийн хошоонгор – намайг бодож яваарай
Шиваантэг – Би зовж байна. (аз жаргалгүй байна)
Сараана цэцэг – цэвэр цэмцгэр, энхрий байдал
Башир цэцэг – гэм зэмгүй, буруугүйг
Хонин нүдэн цэцэг – надад итгэж болно, итгэл даана
Голт бор – залуугийн гэнэн томоогүй занг
Алтанзул цэцэг – би чамайг дахин хайрлаж чадахгүй

Шар цэцэгс
Шиваантэг – Би чамд сэтгэл зүрхээ өгч байна.
Нил цэцэг – Чи миний аз жаргал
Сарнай – Хөрч байгаа хайр сэтгэл, хардалт сэрдэлт
Алтанзул – Би чамд хайртай.

Ягаан
Башир цэцэг – Би чамд сайн сайхныг хүсч байна.

Улаан
Шиваантэг цэцэг – Би чамд хайртай
Башир цэцэг – Цэвэр ариун хайр сэтгэл
Сарнай цэцэг – Чамайг бүхнээс илүү хүсч байна
Алтанзул цэцэг – Зүүдэндээ чамайг хардаг

Цэнхэр (хөх)
Цахилдаг – Би чамайг хүндэлдэг
Нил цэцэг – Чамд үргэлж итгэдэг
Нил ягаан голт бор – Би чиний энхрийллийг маш их хүсэж байна
Хар алтан зул цэцэг – Чамтай хамт үхэхийг хүсэж байна

эх сурвалж:www.nar.mn

One Response to “Бэлгэндэх цэцэгний тухай”

  1. azjargal said

    heregteil ym

Leave a Reply

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

