Өдөр болгон шинэ…

Хорвоо дэлхий уужим, хийх ажил их байна

Өнөөдрийн онигоо – Гэрлэлт

Posted by zsonor on May 2, 2009


recovered_jpeg-digital-camera_1843Гэрлэхийн өмнө:

Эр: Ураа! Ашгүй дээ! Тэсэн ядан хүлээж байсан мөч ирлээ!!
Эм: Чи худлаа ярьж, намайг мунхруулж байна. Би явлаа.
Эр:Яалаа гэж дээ. Ийм хачин бодол толгойд чинь хаанаас орж ирдэг байна.
Эм:Чи надад хайртай юу?
Эр:Мэдээж ш дээ.
Эм:Чи ингэхэд ер нь миний араар өөр хүүхэнтэй орооцолдож байсан уу?
Эр:Пээ, ямар бузартай юм бэ, үгүй чиш…
Эм:Намайг үргэлж үнсэж, эрхлүүлж байх уу?
Эр.Тэгэлгүй яах вэ.
Эм:Намайд зодох уу?
Эр:Хэзээ ч үгүй.
Эм:Миний итгэлийг даана биз?…………..!!!!

Гэрлэсний дараа дороос нь дээш нь унш

2 Responses to “Өнөөдрийн онигоо – Гэрлэлт”

  1. huslen said

    yostoi goe bolj ee

  2. ххэ хха

Leave a Reply

 
