Өдөр болгон шинэ…

Хорвоо дэлхий уужим, хийх ажил их байна

Фото булан 01

Posted by zsonor on May 21, 2009


Өнөөдөр та бүхэнд ФОТО БУЛАН нэртэй нийтлэлээ хүргэж байна. Үүнийгээ би цаашдаа мөн цувралаар хүргэх бодолтой байгаа юм лдаа. Сүүлийн үед залуус маань зураг авах маш сонирхолтой болсон. Өөрсдөө энэ тэрүүгээр явж сонин хачин зураг, мөн ямар нэгэн утга санаа агуулсан ч юмуу янз бүрийн гоё гоё зураг авдаг болсныг би бэлхнээ эргэн тойрноосоо харж байна. Би өөрөө ч мөн адил зураг авах сонирхолтой л доо. Гэхдээ өөрийнхөө авсан зурагнуудыг дараа оруулна гэж бодлоо. Одоо харин нэг найзынхаа авсан зурагнуудыг хүргэж байна. Түүнийг Юля гэдэг, их ч олон зураг авдаг юм билээ. Түүний блог дээрээс зураг авч өөрийнхөө блог дээр тавихыг минь зөвшөөрөөч гэхэд минь зөвшөөрсөн юм. Тиймээс түүний авсан зурагнуудаас би ийнхүү цуврал болгон хүргэж байхаар боллоо.
Мөн та иймэрхүү зураг хөрөг авах талаар сонирхдог бол, та миний блог дээр зургаа байрлуулах боломжтой шүү. Та бүхэнтэй хамтарч ажиллахдаа би үргэлж баяртай байх болно.

Yuliya’s Site

Leave a Reply

 
