Өдөр болгон шинэ…

Хорвоо дэлхий уужим, хийх ажил их байна

Киви – Нууцхан хайр

Posted by zsonor on May 31, 2009


ТАНД ЮУ ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА буланд санал сэтгэгдэл, өөрт хэрэгтэй байгаа зүйлээ бичиж миний бяцхан ажилд тус болдог та бүхэндээ баярлалаа. Ингээд уг буланд маань нэгэн уншигч маань Киви хамтлагийн Нууцхан хайр дууг олоод өгөөчээ гэсэн юм. Хүсэлтийн дагуу дууг нь татаж авахаар, мөн үгтэй нь хамт нийтэллээ. Энэ дууг өмнө Чингис хаан хамтлаг дуулж байсан бөгөөд их л гоё дуу, мартагдах шахсан энэ сайхан дууг дутахааргүй гоёор дуулсан Киви хамтлагийнханд амжилт хүсье. За ингээд ороод татаад аваарай.


Киви хамтрлагын дуулснаар нь сонсвол үз

Нууцхан хайр

Миний сэтгэлийн нэгэн нууцхан хайр
Учрал гэдгийг хэзээ ч үзэхгүй
Хүсэл хэвээрээ зүрхийг минь догдлуулсан
Хан хурмастын гоо дагина байж дээ
Миний сэтгэлийн нууцхан хайр
Хагацал гэдгийг хэзэээ ч үзэхгүй
Мөрөөдөл хэвээрээ зүрхийг минь догдлуулсан
Мөнгөн цагаахан зүүд байж дээ
Дх: Үсийг чинь бодлоороо би элбэнээ
Үнэрийг чинь хүслээрээ би мэдэрнээ
Нэрийг чинь сэтгэлдээ би шивнэнээ
Гарыг чинь зүүдэндээ би атганаа атганаа
Миний сэтгэлийн нууцхан хайр
Мартана гэдгийг хэзээ ч үзэхгүй
Зүйргүй хэвээрээ зүрхийг минь догдлуулсан
Зөөлөн борооны солонго байж дээ
Дх: Үсийг чинь бодлоороо би элбэнээ
Үнэрийг чинь хүслээрээ би мэдэрнээ
Нэрийг чинь сэтгэлдээ би шивнэнээ
Гарыг чинь зүүдэндээ би атганаа атганаа
Миний сэтгэлийн нууцхан хайр
Гандана гэдгийг хэзээ ч үзэхгүй
Энэ л хэвээрээ зүрхийг минь догдлуулсан
Эгэлгүй ариухан цэцэг байж дээ
Дх: Үсийг чинь бодлоороо би элбэнээ
Үнэрийг чинь хүслээрээ би мэдэрнээ
Нэрийг чинь сэтгэлдээ би шивнэнээ
Гарыг чинь зүүдэндээ би атганаа атганаа

ЭНД ДАРЖ ТАТАЖ АВНА УУ….

6 Responses to “Киви – Нууцхан хайр”

  1. ichka said

    Bayarlalaaaa

  2. uugii said

    thanks:) clip n tatahaar baiwal bur goe…. kiwi goe duulsan bn lee

  3. n14 said

    kiwi love love duug zaxialiii admin aa guij bn

  4. bolor said

    hurd hamtlagiin aawdaa bi hairtai duunii vg aimar heregtei bna

  5. Gary said

    привет, позвольте рассказать о новом способе заработка в рунете, где можно заработать в течении месяца 450 000 рублей, это не шутка все взаиморасчеты ведутся с помощью QIWI кошелька , никакого обмана. Если вас эта тема заинтересовала перейдите по этой ссылке – http://bit.ly/1lKn7ML . Заранее извините за причиненные неудобства !!!

Leave a Reply

 
